Welkom op de blog van Atelier for Hope

De nieuwste schilderijen, leuke akties en 'maak het zelf '- tips : Welkom bij de blog van Atelier for Hope

dinsdag 13 april 2021

Met de camera er op uit!

Een maand terug, toen we allemaal in Nederland zo blij verrast werden door de kou waardoor heel veel mensen de ijzers onderbonden en het ijs op zochten,  trokken mijn man en ik er op uit met de camera. Ik weet niet of het kwam door de dichtgevroren slootjes maar op onze tocht langs de beek in onze woonplaats troffen we zeker vier ijsvogeltjes. En of het kwam door de kou weet ik ook niet maar ze waren zeer gewillig om voor de camera te poseren.  Van deze geslaagde foto heb ik afgelopen week kaarten laten drukken. 

Kaart IJsvogel
Kaart IJsvogel 

Als je de IJsvogel kaart wilt aanschaffen dan kun je hem vinden in mijn webshop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten