Welkom op de blog van Atelier for Hope

De nieuwste schilderijen, leuke akties en 'maak het zelf '- tips : Welkom bij de blog van Atelier for Hope

vrijdag 16 januari 2015

Nieuw schilderij: Eeuwige Tempel ( bij psalm 84)

Bijbels schilderij Psalm 84 Eeuwige Tempel, geschilderd door Fenna Moehn Hummel Atelier for Hope Doetinchem
Bijbels schilderij Eeuwige Tempel, bij Psalm 84
Gelukkig zijn zij
die vol verlangen op weg zijn
naar de heilige tent,
staande aan de drempel.
Te wonen waar U bent!
Bij de levende God.
Lof
in de voorhof
De eeuwige tempel.


Bij psalm 84

Met super veel plezier heb ik gewerkt aan dit grote schilderij ( 90x90cm) Hoewel ik inmiddels heel wat ervaring heb met de penselen en verf blijft ieder schilderij een grote uitdaging. Vooral ook omdat ik steeds nieuwe wegen in wil slaan. Dit schilderij heeft maanden op mijn ezel gestaan zonder dat ik er aan toe kwam om er aan te werken maar de laatste 6 weken zat de vaart er eindelijk in. 

En ik ben super blij met het resultaat ( de foto is representatief maar haalt het toch ook weer niet bij de werkelijkheid).

Meer van mijn bijbelse schilderijen op mijn site  www.atelierforhope.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten